500 712 102   konto FB

Aerial joga Level 3



Aerial joga – połączenie kilku technik: tańca, jogi, fitnessu i stretchingu.

Ćwiczenia w powietrzu

Aerial joga to połączenie jogi z elementami tańca, fitnessu i stretchingu. Do ćwiczeń wykorzystywany jest nylonowy hamak, zawieszony kilkadziesiąt centymetrów nad ziemią. Pracując z ciężarem własnego ciała, możesz doświadczyć zarówno tradycyjnych, jak i nowych postaw jogi.

Dzięki Aerial jodze Twoje ciało, szybciej niż w tradycyjnej jodze, zwiększy elastyczność i pogłębi zakres ruchu. Rozbudujesz masę mięśniową i wzrośnie Twoja siła. Aerial joga przyśpiesza proces nauki zaawansowanych asan (w tym pozycji odwróconych), jednocześnie dostarczając zabawy i pozytywnej energii. Praktyka w hamaku ma ogromne znaczenie dla kręgosłupa, który jest odciążany i wydłużany. Doświadczysz jogicznej błogości i ukoisz system nerwowy.

„You will get fit and have fun flying.”

Zajęcia na tym poziomie to już trochę wyższe loty. Tutaj potrzebować będziesz nieco więcej siły, aby bezpiecznie wykonywać bardziej zaawansowane wariacje w powietrzu. Aby wziąć udział w tych zajęciach, należy opanować podstawy z Levelu 1 oraz wzmocnić ciało na Levelu 2. Jeśli nie masz pewności, czy jesteś gotów wejść na wyższy poziom wtajemniczenia, zapytaj instruktora. Podczas tych zajęć doświadczysz intensywnej rozgrzewki, ćwiczeń i sekwencji ruchów w oderwaniu od ziemi oraz relaksu na zakończenie.

 

Level 3 jest przeznaczony dla osób, które:

  • Wzięły udział w przynajmniej 5 sesjach aerial jogi ? Level 2
  • Potrafią wytrzymać 30 sekund w: desce, w staniu na rękach w pozycji ?L? (stopy zaczepione w hamaku)
  • Potrafią utrzymać stopy nad podłogą, wisząc na rękach (nadgarstki zaplecione w hamaku) przez 5 sekund
  • Swobodnie wykonują wszystkie pozycje odwrócone.
  • Mają opanowane przejście z odwróconej żaby do siadu rozkrocznego w powietrzu.

 

Ważne:

Przed zajęciami zapoznaj się z zasadami uczestnictwa i bezpieczeństwa w zajęciach typu Aerial

Zapisz

Zapisz

Prowadzący zajęcia

Zobacz, jak wygląda Aerial joga

Joga w powietrzu jest bardzo bezpieczną techniką ćwiczeń. Jednak ze względu na specyfikę pozycji odwróconych, niezbędne jest zapoznanie się z poniższą listą przeciwwskazań:

  • Jaskra
  • Ciąża
  • Menstruacja
  • Przebyta niedawno operacja
  • Choroby serca
  • Przebyty zawał
  • Bardzo niskie lub bardzo wysokie ciśnienie
  • Niedawno odniesiony uraz głowy
  • Skłonność do mdlenia
  • Zawroty głowy
  • Osteoporoza
  • Zespół cieśni nadgarstka
  • Zapalenie zatok przynosowych
  • Dyskopatia
  • Przepuklina rozworu przełykowego
  • Zapalenie stawów
  • Botox w ostatnich 6-ciu godzinach
  • Choroby układu nerwowego

Podaruj karnet w PREZENCIE

Zobacz, jak wygląda ZAPROSZENIE

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz