500 712 102

Antistress joga



Antistress joga – ruch, oddech, relaks, medytacja

Duchowa energia

Zajęcia bazują na technologii Kundalini jogi. Joga ta harmonizuje współdziałanie układu hormonalnego i nerwowego, czyli centrum dowodzenia człowieka, które wpływa na to jak funkcjonuje Twoje ciało, jakich emocji doznajesz, jak myślisz o sobie i świecie i jak z tych poziomów działasz i radzisz sobie z nowymi wyzwaniami.

Podczas zajęć skupiamy się na czterech podstawowych zasadach Antistress jogi:

Ruch

Zwierzęta regularnie wytrząsają, wybiegają całe napięcie jakie gromadzi się w ciele w wyniku sytuacji stresowych. My zrobimy to poprzez ruch.

Oddech

Każdej emocji odpowiada konkretny wzorzec oddechu, w sytuacjach napięcia oddychamy szybko i płytko bądź w ogóle wstrzymujemy oddech. Zmieniając oddech możesz zatem szybko i łatwo zmienić emocję jakiej doznajesz np. zamienić strach i napięcie na głębokie poczucie dobrostanu i rozluźnienia. Zrobimy to wspólnie, a z czasem głęboki uzdrawiający oddech stanie się Twym nawykiem.

Relaks

Po zestawie ćwiczeń zapadniesz w głęboki relaks kąpiąc się w pięknych uzdrawiających dźwiękach mantr.

Medytacja

Nie tyle stres jest groźny co nasza reakcja nań. Poprzez medytację nauczysz się kontrolować umysł, aby ten zamiast błąkać się i tworzyć kolejne historie, pozostawał świeży, klarowny, pozytywny i służył ci najlepiej.

„Twoje życie staje się lepsze tylko wtedy, kiedy Ty stajesz się lepszy.” Brian Tracey

Zapisz

Prowadzący zajęcia

  • – Choroby układu nerwowego

Podaruj karnet w PREZENCIE

Zobacz, jak wygląda ZAPROSZENIE

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz