500 712 102

Gyrokinesis



GYROKINESIS ma za zadanie uelastycznić kręgosłup, zlikwidować napięcia oraz polepszyć koordynacje i przywrócić równowagę całemu ciału

Dynamiczne ćwiczenia rozciągające

Metoda GYROKINESIS ma za zadanie uelastycznić kręgosłup, zlikwidować napięcia oraz polepszyć koordynacje i przywrócić równowagę całemu ciału. Z pewnością przyda się każdemu, ponieważ przynosi spokój, równowagę i pozwala zadbać o zdrowie. Świadomie zintegrowany z ćwiczeniami oddech działa jak automasaż organów wewnętrznych. GYROKINESIS dodaje energii, dotlenia organizm i reedukuje ciało by poruszało się płynnie, jednocześnie silne i zrelaksowane.

Celem ćwiczeń jest uruchomienie całego łańcucha mięśniowego, współpraca mięśni i stawów, a w konsekwencji większa elastyczność kręgosłupa, dlatego podczas wykonywania ćwiczeń pracujemy nad tym by ruch był trójwymiarowy. Uczymy się jak świadomie, ergonomicznie, ale w pełnym zakresie swoich możliwości pracować z ciałem, pokonując swoje ograniczenia. Wykorzystujemy siedem naturalnych ruchów kręgosłupa: w przód i tył, zgięcia w prawa i lewa stronę, skręty w obie strony oraz ruch okrężny. Skupiamy się na powiększaniu tych zakresów ruchu przy stabilnym centrum ciała. Kluczem jest nie trwanie w jednej pozycji, ale płynne przechodzenie z jednej do drugiej. Ćwiczenia wykonujemy siedząc na krześle leząc na macie oraz stojąc. Najpierw ­ ćwiczenia na krześle, gdzie rozpoczynając ruch od stop aktywujemy kolejno miednice i wprowadzamy w ruch cały kręgosłup. Wykonując płynne ruchy rozgrzewamy ciało i pobudzamy system nerwowy co przygotowuje do kolejnych bardziej zaawansowanych ćwiczeń wzmacniających mięśnie głębokie.

 

„W konfrontacji strumienia ze skałą, strumień zawsze wygrywa – nie przez swoją siłę, ale przez wytrwałość.” Budda

GYROKINESIS działa dobroczynnie na narządy wewnętrzne, poprawia trawienie, sprężystość mięśni i tkanek, dotlenia całe ciało. Sama praktyka może wydawać się podobna do jogi, ponieważ w zależności od przeprowadzonej lekcji jednym razem zadziała bardziej wyciszająco ­ innym dzięki dotlenieniu organizmu i otwarciu klatki piersiowej ­ pobudzająco. Na pewno za każdym razem poczujemy lepiej własne ciało. Płynność ruchów będzie kojarzyć się z tańcem czy pływaniem. Z pewnością nie będziemy się nudzić, poznając nowe sekwencje ruchów. Odprężymy się, kręgosłup stanie się bardziej elastyczny, co wpłynie pozytywnie na postawę. Po tak kompleksowa formę aktywności naprawdę warto sięgnąć.

Twórca systemu ćwiczeń, Juliu Horvath, swoje pierwsze treningi skierował do profesjonalnych tancerzy. Metoda ta jest obecnie polecana wszystkim, bez względu na wiek czy zaawansowanie w treningu. Kobiety w ciąży także mogą je wykonywać.

Zapisz

Zapisz

Prowadzący zajęcia

Podaruj karnet w PREZENCIE

Zobacz, jak wygląda ZAPROSZENIE

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz