500 712 102

Pilates dla kobiet w ciąży



Pilates dla kobiet w ciąży – przyszłe Mamy poczują się lepiej w swoim ciele

Pilates dla kobiet w ciąży

Zajęcia dedykowane kobietom w ciąży, bazujące na odpowiednio zmodyfikowanych ćwiczeniach Pilates. Dzięki nim przyszłe Mamy poczują się lepiej w swoim ciele.

Zajęcia cechować będą łagodne przejścia pomiędzy ćwiczeniami, przyjemna muzyka i możliwość odprężenia się.

Pilates to trening uważności, uczy utrzymywania prawidłowiej postawy ciała na co dzień, skupia się na mięśniach głębokich, budując siłę od środka. Uczy prawidłowego ruchu, podnosi świadomość ciała, pomaga utrzymać odpowiednie napięcie mięśniowe.

Ćwiczenia Pilates wykonywane w ciąży pomagają zwalczyć dolegliwości towarzyszące kobietom w tym stanie, m.in. bóle pleców. Ćwiczenia te poprawiają odporność psychiczną i fizyczną, pomagają przygotować ciało matki do wysiłku związanego z porodem.

Pilates to również technika relaksacyjna. Użycie oddechu i koncentracji pomaga zrelaksować umysł i ciało przyszłej mamy oraz pomaga zachować energię na czas, gdy będzie ona potrzebna.

Badania dowodzą, że umiarkowana aktywności fizyczna w ciąży pozytywnie wpływa na zdrowie i samopoczucie, a ponadto pozwala zniwelować charakterystyczne dla tego stanu dolegliwości

„Dziękuję dzisiaj Bogu, że jestem kobietą.” Lena Czajkowska

Dla kobiet przed i po porodzie ćwiczenia Pilates są szczególnie korzystne, ponieważ pomagają one skoncentrować się na częściach ciała najważniejszych w tym okresie. Przygotowują kobietę do porodu i na czas po porodzie.

Uwaga! Zajęcia te przeznaczone są dla kobiet będących w fizjologicznie prawidłowej ciąży (po konsultacji z prowadzącym lekarzem ginekologiem).

Pilates Warszawa Wola, ul. Siedmiogrodzka 1, Klub Fitology

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Prowadzący zajęcia

Podaruj karnet w PREZENCIE

Zobacz, jak wygląda ZAPROSZENIE

Zapisz

Zapisz

Zapisz