500 712 102

/ Zasady bezpieczeństwa

Zasady bezpieczeństwa w zajęciach typu Aerial



Jeśli wybierasz się na zajęcia aerial jogi, aerial choreo, aerial fitness oraz aerial chillout, uprzejmie prosimy o zapoznanie się z zasadami uczestnictwa:

  1. Przyjdź punktualnie na zajęcia. Ważne, aby wszyscy zaczęli równo rozgrzewkę i wysłuchali instrukcji instruktora. Ze względu na Twoje bezpieczeństwo oraz komfort osób ćwiczących, spóźnieni nie będą mogli dołączyć do zajęć. Zasada ta dotyczy zwłaszcza tych, którzy będą na zajęciach Aerial jogi po raz pierwszy – prosimy o przybycie do klubu ok 15 minut wcześniej.
  2. Zdejmij całą biżuterię – nie warto ryzykować urazu bądź zerwania np. łańcuszka.
  3. Nie żuj gumy, ryzyko zadławienia wzrasta w pozycjach odwróconych.
  4. Ćwicz boso, w skarpetkach będziesz się ślizgać.
  5. Załóż strój przylegający do ciała, bez suwaków i dekoracji, koszulka powinna mieć rękawy.
  6. Na zajęcia przychodź z krótkimi paznokciami.
  7. Uważnie słuchaj i wykonuj polecenia instruktora.
  8. Do wiązania włosów używaj tylko gumek.
  9. Nie przychodź na zajęcia z chorobami dermatologicznymi, ranami i innymi uszkodzeniami skóry, ryzykujesz pogorszenie sytuacji.
  10. Nie jedz i nie pij kawy ani napojów gazowanych na 3 godziny przed zajęciami.
  11. Nie dotykaj luster.

Przeciwwskazania:

  • Jaskra
  • Ciąża
  • Menstruacja
  • Operacja przebyta w ciągu ostatnich 3 miesięcy
  • Choroby serca
  • Przebyty zawał
  • Bardzo niskie lub bardzo wysokie ciśnienie
  • Niedawno odniesiony uraz głowy
  • Skłonność do mdlenia
  • Zawroty głowy
  • Osteoporoza
  • Zespół cieśni nadgarstka
  • Zapalenie zatok przynosowych
  • Dyskopatia
  • Przepuklina rozworu przełykowego
  • Zapalenie stawów
  • Botox w ostatnich 6-ciu godzinach
  • Choroby układu nerwowego

If you are planning to attend a class of aerial yoga or aerial fitness, we would like to ask you to familiarise yourself with the following rules for participation:

  1. Remove all of your jewellery ? it is not worth risking an injury or breaking your chain or bracelet.
  2. Do not chew a gum ? the risk of choking increases in inverted positions.
  3. Practice barefoot ? you will slip in socks.
  4. Wear smooth athletic clothes that fit closely and have NO zippers or embellishments. The top should have sleeves.
  5. Keep your nails short, as you can snag the material of the hammock or scratch yourself or another participant.
  6. Carefully listen and follow the instructions.
  7. Use only hair bands to tie your hair, no hair clips or pins are allowed.
  8. Do not come to classes if you have any dermatological diseases, skin lesions, wounds and other skin abrasions ? you are risking making things worse.
  9. Do not eat anything or drink coffee or fizzy drinks for three hours before the class starts.
  10. Do not touch the mirrors.

Contraindications:

  • Glaucoma
  • Pregnancy
  • Period
  • Recent surgery (within the last three months)
  • Heart conditions
  • Recent stroke
  • Very low or very high blood pressure
  • Recent head trauma
  • Propensity for fainting
  • Dizziness
  • Osteoporosis
  • Carpal tunnel syndrome
  • Sinusitis or head cold
  • Spinal disc herniation
  • Hiatus hernia
  • Severe arthritis
  • Botox injections (within 6 hours)
  • Disorders of the nervous system