500 712 102   konto FB

Aerial joga Level 2



Aerial joga – połączenie kilku technik: tańca, jogi, fitnessu i stretchingu.

Ćwiczenia w powietrzu

Aerial joga to połączenie jogi z elementami tańca, fitnessu i stretchingu. Do ćwiczeń wykorzystywany jest nylonowy hamak, zawieszony kilkadziesiąt centymetrów nad ziemią. Pracując z ciężarem własnego ciała, możesz doświadczyć zarówno tradycyjnych, jak i nowych postaw jogi.

Dzięki Aerial jodze Twoje ciało, szybciej niż w tradycyjnej jodze, zwiększy elastyczność i pogłębi zakres ruchu. Rozbudujesz masę mięśniową i wzrośnie Twoja siła. Aerial joga przyśpiesza proces nauki zaawansowanych asan (w tym pozycji odwróconych), jednocześnie dostarczając zabawy i pozytywnej energii. Praktyka w hamaku ma ogromne znaczenie dla kręgosłupa, który jest odciążany i wydłużany. Doświadczysz jogicznej błogości i ukoisz system nerwowy.

“You will get fit and have fun flying.”

Ten poziom jest przeznaczony dla tych, którzy opanowali “ABC” pracy z hamakiem i samodzielnie wykonują podstawowe pozycje odwrócone. Te sesje zawierają dużo asan balansowych, które budują mięśnie stabilizacyjne. Pojawiają się również nieco bardziej akrobatyczne podskoki i przewroty, które wzmacniają obręcz barkową i ramiona. Ćwiczenia są dynamiczne, połączone w płynne sekwencje ruchów, często w całkowitym oderwaniu od ziemi. Zajęcia na tym poziomie wzmacniają centrum (tzw. core), uelastyczniają mięśnie, pomagają wyrzeźbić i wysmuklić ciało. A przy okazji dają bardzo dużo pozytywnej energii!

 

Level 2 jest przeznaczony dla osób, które:

  • Wzięły udział w przynajmniej 5 sesjach aerial jogi ? Level 1
  • Potrafią wykonać podstawowe inwersje bez asekuracji instruktora (tj.: żaba, świeca, odwrócony motyl)
  • Potrafią wejść do pozycji pies z głową w dół (szarfa na biodrach) i wrócić do pionu
  • Potrafią stanąć obunóż w szarfie i przejść do drzewa i wrócić do pozycji neutralnej

 

Ważne:

Przed zajęciami zapoznaj się z zasadami uczestnictwa i bezpieczeństwa w zajęciach typu Aerial

Zapisz

Zapisz

Prowadzący zajęcia

Zobacz, jak wygląda Aerial joga

Joga w powietrzu jest bardzo bezpieczną techniką ćwiczeń. Jednak ze względu na specyfikę pozycji odwróconych, niezbędne jest zapoznanie się z poniższą listą przeciwwskazań:

  • Jaskra
  • Ciąża
  • Menstruacja
  • Przebyta niedawno operacja
  • Choroby serca
  • Przebyty zawał
  • Bardzo niskie lub bardzo wysokie ciśnienie
  • Niedawno odniesiony uraz głowy
  • Skłonność do mdlenia
  • Zawroty głowy
  • Osteoporoza
  • Zespół cieśni nadgarstka
  • Zapalenie zatok przynosowych
  • Dyskopatia
  • Przepuklina rozworu przełykowego
  • Zapalenie stawów
  • Botox w ostatnich 6-ciu godzinach
  • Choroby układu nerwowego

Podaruj karnet w PREZENCIE

Zobacz, jak wygląda ZAPROSZENIE

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz