500 712 102   konto FB

Pilates power wheel



Pilates power wheel bazuje na klasycznych ćwiczeniach pilates wzbogaconych autorskimi sekwencjami z kółkiem i klockami do jogi.

Równowaga i harmonia

Pilates to połączenie jogi, baletu i ćwiczeń izometrycznych. Metoda ta przyczynia się do wzmocnienia mięśni bez ich nadmiernego rozbudowania, odciążenia kręgosłupa, poprawy postawy, uelastycznienia ciała, obniżenia poziomu stresu oraz poprawy samopoczucia i świadomości własnego ciała. Nieskomplikowane ćwiczenia pomagają wyszczuplić i wysmuklić sylwetkę, a także poprawiają satysfakcję seksualną dzięki wzmocnieniu mięśni dna miednicy. Dla osób w każdym wieku i na każdym poziomie sprawności fizycznej.

“Twoje życie staje się lepsze tylko wtedy, kiedy Ty stajesz się lepszy.” Brian Tracey

Pilates korzystnie wpływa na:
– wzmocnienie mięśni całego ciała,
– stabilizację kręgosłupa,
– poprawę postawy, koordynacji ruchowej i koncentracji,
– rozciągnięcie i uelastycznienie ciała,
– poprawę techniki oddychania,
– wysmuklenie i utrzymanie szczupłej sylwetki,
– osiągnięcie harmonii, relaksu,
– zwiększenie świadomości własnego ciała,
– zapobieganie kontuzjom.

Pilates został wymyślony na początku XX wieku przez Niemca Josefa Humbertusa Pilatesa, którego celem miało być rozciągnięcie i uelastycznienie wszystkich mięśni ciała. Dziś to jeden z najpopularniejszych typów zajęć, pomagających zapobiegać chorobom cywilizacyjnym, wynikającym z siedzącego trybu życia.

Na zajęciach wykonujemy funkcjonalne zestawy ćwiczeń przygotowujące do uprawiania sportów wyczynowych, plenerowych, ekstremalnych. Doskonałe dla tancerzy i akrobatów – wzmacniają mięśnie głębokie “CORE” szybko i bardzo skutecznie.

Pilates z kółkiem fantastycznie sprawdzi się w treningu dla osób dużo siedzących przed komputerem, pragnących szybko i długotrwale poprawić wygląd i siłę mięśni brzucha, ud, pleców zlikwidować wałeczki na ramionach, talii i udach ujędrniając całe ciało.

Pilates power wheel buduję mocną bazę pod uprawianie sportów zimowych (narty, snowboard, łyżwy, jazdę na rowerze w mocnych warunkach atmosferycznych) oraz sportów wyczynowych: surfing, żeglarstwo, kajakarstwo, sportów walki).

Na pilates power wheel dużo wariantów na wzmacnianie mięśni brzucha (skośne zewnętrzne i wewnętrzne, poprzecznym), mięśni pleców, obręczy barkowej, ramion. Wzmacniamy i uelastyczniamy nadgarstki (przygotowując nasze dłonie do wykonywania podporów i skomplikowanych ćwiczeń w jodze i Aerial Jodze.

Aktywujemy grupę mięśni przywodzicieli oraz pośladkowych, odciążając pasmo biodrowo- piszczelowe ( bardzo ważne dla wszystkich biegaczy i rowerzystów). Wzmacniamy mięśnie taśmy powięziowej głębokiej przedniej.

Cała sekwencja bazuje na ruchach angażujących, bardzo skutecznie, najsłabsze obszary i elementy powięzi. Na zakończenie Pilates power wheel rozluźniamy pasmo biodrowo – piszczelowe, niwelując bóle przeciążeniowe kolan.

Pilates Wola, ul. Siedmiogrodzka 1, klub Fitology

Zapisz

Prowadzący zajęcia

Zobacz, jak wygląda Pilates power wheel

Podaruj karnet w PREZENCIE

Zobacz, jak wygląda ZAPROSZENIE

Zapisz