Menu Zamknij

Aerial joga Level 1

Aerial joga to połączenie jogi z elementami tańca, fitnessu i stretchingu. Do ćwiczeń wykorzystywany jest nylonowy hamak, zawieszony kilkadziesiąt centymetrów nad ziemią.

Czytaj więcej

Aerial joga Level 2

Ten poziom Aerial Jogi jest przeznaczony dla tych, którzy opanowali "ABC" pracy z hamakiem i samodzielnie wykonują podstawowe pozycje odwrócone. Sesje zawierają dużo asan balansowych, które budują mięśnie stabilizacyjne.

Czytaj więcej

Aerial joga Level 3

Zajęcia na tym poziomie to już trochę wyższe loty. Tutaj potrzebować będziesz nieco więcej siły, aby bezpiecznie wykonywać zaawansowane wariacje w powietrzu. Aby wziąć udział w tych zajęciach, należy opanować podstawy z Level 1 oraz wzmocnić ciało na Levelu 2.

Czytaj więcej

Aerial joga slow

Zajęcia Aerial joga slow są skierowane dla osób, które chciałyby posmakować jogi i aktywności w hamakach w łagodnej odmianie, bez akrobacji, bez mocnych pozycji odwróconych. To zajęcia na nisko i średnio zawieszonych hamakach, co daje znacznie więcej poczucia bezpieczeństwa. Nie robimy dynamicznych przejść, a sekwencje asan są statyczne.

Czytaj więcej

Aerial szpagaty

Szpagat, mimo że jest jedną z prostszych figur akrobatycznych, jest marzeniem wielu osób, nawet tych rozciągniętych i wysportowanych. Na wykonanie szpagatu ma wpływ kilka czynników: stopień rozciągnięcia danej osoby, predyspozycje genetyczne oraz wiek.

Czytaj więcej

Classic joga

Klasyczna joga daje Ci możliwość mocnej i zarazem uważnej praktyki. Pozwala ona na bezpieczne przekraczanie swoich ograniczeń oraz zachowanie szacunku względem możliwości własnego ciała. Spodziewaj się porządnego wysiłku, zarówno w pozycjach wzmacniających wytrzymałość jak i rozciągających ciało.

Czytaj więcej

Hatha joga

Praktyka hatha jogi opiera się na ćwiczeniu asan, czyli pozycji jogicznych, których celem jest uelastycznienie, wzmocnienie i oczyszczenie ciała, a także uspokojenie umysłu i zapanowanie nad nim.

Czytaj więcej

Indywidualne

Lekcje indywidualne jogi to zajęcia, na których praktykujący jest bezpośrednio pod okiem empatycznego nauczyciela. Sesje dostosowane są do potrzeb, predyspozycji, jak i też poziomu zaawansowania…

Czytaj więcej

Joga dynamiczna

Joga dynamiczna (vinyasa) opiera się na dynamicznej i rozgrzewającej praktyce zawierającej kompletną i logicznie przebiegającą sekwencje pozycji, które pobudzają ciało, wzmacniają oraz rozciągają.

Czytaj więcej

Joga kręgosłupa

Zajęcia są skierowane do zaawansowanych jak i początkujących, elastycznych i tych nieelastycznych, bardzo sprawnych, oraz tych mniej. Celem jest poszukiwanie, nauka i odzyskiwanie prawidłowej i świadomej postawy

Czytaj więcej

Joga powięziowa

Zajęcia są skierowane do zaawansowanych jak i początkujących, elastycznych i tych nieelastycznych, bardzo sprawnych, oraz tych mniej. Celem jest poszukiwanie, nauka i odzyskiwanie prawidłowej i świadomej postawy

Czytaj więcej

Joga regeneracyjna

Joga regeneracyjna (vinyasa łagodna) to spokojna sekwencja krótkich, prostych i powtarzalnych wielokrotnie pozycji wykonywanych w rytmie długiego, głębokiego oddechu.

Czytaj więcej

Joga yin

Yin jest łagodną, relaksacyjną i jednocześnie intensywnie rozciągającą i otwierającą praktyką jogi. Łączy filozofię tao i medycynę chińską z klasyczną hatha jogą, medytacją i uważnością.

Czytaj więcej

Pilates

Zajęcia są skierowane do zaawansowanych jak i początkujących, elastycznych i tych nieelastycznych, bardzo sprawnych, oraz tych mniej. Celem jest poszukiwanie, nauka i odzyskiwanie prawidłowej i świadomej postawy

Czytaj więcej

Stretching

Stretching to zestaw ćwiczeń rozciągających poszczególne grupy mięśniowe. Sprzyjają one uelastycznieniu mięśni, zwiększają ruchomość stawów oraz wzmacniają ścięgna, a co za tym idzie, minimalizują ryzyko kontuzji podczas treningu.

Czytaj więcej