Menu Zamknij

Aerial fitness

Aerial fitness to zajęcia na hamaku wykonanym z szarfy akrobatycznej, zainspirowane sztuką cyrkową. Łączą ze sobą m.in. elementy aerial jogi, akrobacji, tańca w powietrzu

Czytaj więcej

Aerial joga Level 1

Aerial joga to połączenie jogi z elementami tańca, fitnessu i stretchingu. Do ćwiczeń wykorzystywany jest nylonowy hamak, zawieszony kilkadziesiąt centymetrów nad ziemią.

Czytaj więcej

Aerial joga Level 2

Ten poziom Aerial Jogi jest przeznaczony dla tych, którzy opanowali "ABC" pracy z hamakiem i samodzielnie wykonują podstawowe pozycje odwrócone. Sesje zawierają dużo asan balansowych, które budują mięśnie stabilizacyjne.

Czytaj więcej

Aerial joga Level 3

Zajęcia na tym poziomie to już trochę wyższe loty. Tutaj potrzebować będziesz nieco więcej siły, aby bezpiecznie wykonywać zaawansowane wariacje w powietrzu. Aby wziąć udział w tych zajęciach, należy opanować podstawy z Level 1 oraz wzmocnić ciało na Levelu 2.

Czytaj więcej

Aerial szpagaty

Szpagat, mimo że jest jedną z prostszych figur akrobatycznych, jest marzeniem wielu osób, nawet tych rozciągniętych i wysportowanych. Na wykonanie szpagatu ma wpływ kilka czynników: stopień rozciągnięcia danej osoby, predyspozycje genetyczne oraz wiek.

Czytaj więcej

Aktywny kręgosłup. Fizjotrening

Zajęcia prowadzone przez fizjoterapeutkę. Ich celem jest przywrócenie fizjologicznych zakresów ruchu, poprawa postawy, zbalansowanie napięcia mięśniowego w ciele oraz nauka prawidłowego wzorca oddechowego.

Czytaj więcej

Antistress joga

Praktykujemy łagodną sekwencję asan, rozluźniających napięcia powięziowe, wraz z oddechem i mudrami (joga dłoni) skoncentrowanymi na technikach redukujących stres.

Czytaj więcej

bodyART

bodyART to holistyczny trening funkcjonalny z nurtu body & mind. Oddziałuje na ciało i umysł, prowadzi do słuchania siebie, odnajdywania psychicznej i fizycznej równowagi.

Czytaj więcej

Classic joga

Klasyczna joga daje Ci możliwość mocnej i zarazem uważnej praktyki. Pozwala ona na bezpieczne przekraczanie swoich ograniczeń oraz zachowanie szacunku względem możliwości własnego ciała. Spodziewaj się porządnego wysiłku, zarówno w pozycjach wzmacniających wytrzymałość jak i rozciągających ciało.

Czytaj więcej

Dno miednicy

Trening mięśni głębokich oraz dna miednicy jest metodą fitness o działaniu terapeutycznym. Podczas ćwiczeń pracujemy mięśniami głębokimi, ustawiając szkielet w taki sposób, jaki jest dla niego prawidłowy,

Czytaj więcej

Hatha joga

Praktyka hatha jogi opiera się na ćwiczeniu asan, czyli pozycji jogicznych, których celem jest uelastycznienie, wzmocnienie i oczyszczenie ciała, a także uspokojenie umysłu i zapanowanie nad nim.

Czytaj więcej

Indywidualne

Lekcje indywidualne jogi to zajęcia, na których praktykujący jest bezpośrednio pod okiem empatycznego nauczyciela. Sesje dostosowane są do potrzeb, predyspozycji, jak i też poziomu zaawansowania…

Czytaj więcej

Joga dynamiczna

Joga dynamiczna (vinyasa) opiera się na dynamicznej i rozgrzewającej praktyce zawierającej kompletną i logicznie przebiegającą sekwencje pozycji, które pobudzają ciało, wzmacniają oraz rozciągają.

Czytaj więcej

Joga kręgosłupa

Zajęcia są skierowane do zaawansowanych jak i początkujących, elastycznych i tych nieelastycznych, bardzo sprawnych, oraz tych mniej. Celem jest poszukiwanie, nauka i odzyskiwanie prawidłowej i świadomej postawy

Czytaj więcej

Joga regeneracyjna

Joga regeneracyjna (vinyasa łagodna) to spokojna sekwencja krótkich, prostych i powtarzalnych wielokrotnie pozycji wykonywanych w rytmie długiego, głębokiego oddechu.

Czytaj więcej